A. Monitorowanie realizacji osiąganych efektów kształcenia
- A.1. Procedura dokumentowania i oceny osiągniętych efektów uczenia się doc.
- A.1. Procedura dokumentowania i oceny osiągniętych efektów uczenia się PDF
- A.2. Procedura zgłaszania uwag i zmian do programu studiów doc.
- A.2. Procedura zgłaszania uwag i zmian do programu studiów PDF
- A.3. Procedura okresowych przeglądów programów studiów doc.
- A.3. Procedura okresowych przeglądów programów studiów PDF
B. Ocena i analiza realizacji procesu kształcenia
- B.1. Procedura planowania rozkładu zajęć doc.
- B.1. Procedura planowania rozkładu zajęć PDF
- B.2. Procedura planowania i organizacji sesji egzaminacyjnej doc.
- B.2. Procedura planowania i organizacji sesji egzaminacyjnej PDF
- B.3. Procedura planowania terminów konsultacji studentów z nauczycielami doc.
- B.3. Procedura planowania terminów konsultacji studentów z nauczycielami PDF
- B.4. Procedura kontroli zajęć dydaktycznych doc.
- B.4. Procedura kontroli zajęć dydaktycznych PDF
- B.5. Procedura realizacji i rozliczania praktyk zawodowych studentów doc.
- B.5. Procedura realizacji i rozliczania praktyk zawodowych studentów PDF
- B.6. Procedura organizacji zajęć terenowych doc. Załącznik 1. Załącznik 2.
- B.6. Procedura organizacji zajęć terenowych PDF
- B.7. Procedura przebiegu procesu dyplomowania doc.
- B.7. Procedura przebiegu procesu dyplomowania PDF
C. Ocena jakości i warunków prowadzenia zajęć dydaktycznych
- C.1. Procedura wyboru przedmiotów obieralnych doc.
- C.1. Procedura wyboru przedmiotów obieralnych PDF
- C.2. Procedura wyboru specjalności doc.
- C.2. Procedura wyboru specjalności PDF
- C.3. Procedura przygotowania indywidualnej organizacji studiów doc. . Załącznik do podania o indywidualną organizację studiów
- C.3. Procedura przygotowania indywidualnej organizacji studiów PDF
- C.4. Procedura przygotowania indywidualnego programu studiów doc.
- C.4. Procedura przygotowania indywidualnego programu studiów PDF
- C.5. Procedura zmian w realizacji zajęć dydaktycznych doc. Załącznik do procedury zmian w realizacji zajęć dydaktycznych
- C.5. Procedura zmian w realizacji zajęć dydaktycznych PDF
- C.6. Procedura wykrywania nieuczciwych zachowań w trakcie egzaminów doc.
- C.6. Procedura wykrywania nieuczciwych zachowań w trakcie egzaminów PDF
- C.7. Procedura wykrywania złych praktyk w pracy nauczyciela i studenta doc.
- C.7. Procedura wykrywania złych praktyk w pracy nauczyciela i studenta PDF
- C.8. Procedura antyplagiatowa doc .
- C.8. Procedura antyplagiatowa PDF
- C.9. Procedura badania i oceny bazy dydaktycznej Załącznik do procedury badania i oceny bazy dydaktycznej
- C.9. Procedura badania i oceny bazy dydaktycznej PDF
- C.10. Procedura ankietyzacji - oceny nauczycieli akademickich przez studentów doc. Załącznik 1.
- C.10. Procedura ankietyzacji - oceny nauczycieli akademickich przez studentów. PDF
- C.11. Procedura doboru kadry dydaktycznej do realizacji zajęć doc Karta dorobku naukowego i kompetencji nauczyciela akademickiego
- C.11. Procedura doboru kadry dydaktycznej do realizacji zajęć PDF
D. Ocena dostępności informacji na temat realizacji kształcenia
- D.1. Procedura wewnętrznego obiegu informacji na wydziale doc.
- D.1. Procedura wewnętrznego obiegu informacji na wydziale PDF
- D.2. Procedura udostępniania informacji o procesie kształcenia doc.
- D.2. Procedura udostępniania informacji o procesie kształcenia PDF
E. Ocena mobilności studentów i nauczycieli akademickich
- E.1. Procedura wyjazdów dydaktycznych nauczycieli akademickich doc.
- E.1. Procedura wyjazdów dydaktycznych nauczycieli akademickich PDF
- E.2. Procedura wyjazdów szkoleniowych pracowników doc.
- E.2. Procedura wyjazdów szkoleniowych pracowników PDF
- E.3. Procedura wyjazdów studentów na studia częściowe do uczelni partnerskich w ramach programu Erasmus+ doc.
- E.3. Procedura wyjazdów studentów na studia częściowe do uczelni partnerskich w ramach programu Erasmus+ PDF
- E.4. Procedura wyjazdów szkoleniowych studentów doc.
- E.4. Procedura wyjazdów szkoleniowych studentów PDF
F. Monitorowanie kariery zawodowej absolwentów oraz opinii pracodawców o absolwentach